Uppdaterar iPhone och iTunes

Hello! :)

Fick en iPhone i studenpresent av mina föräldrar och håller nu på att uppdaterar den och fixar lite med iTunes. Det gick inte att mobilblogga idag? Trots att jag ville... Så bilderna hoppas jag få in i datorn så snart som möjligt!

Idag har jag mest slappat. Åkte hem från "L" vid 12 tiden och träffade sen Amanda på tåget utan att vi ens hade bestämt något. Vi bestämde oss för att sola lite solarium och bara umgås! Efter det åkte jag hem och åt lunch. Klockan hade redan blivit halv 3 då... Solen var som tur var fortfarande ganska het och jag la mig och pressade lite i 2 timmar. Äntligen är värmen tillbaka! :)

image description

Oh! Sunny day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -