Student, woop woop!

Student nu wopppppp!!!!!

Den senaste veckan har varit helt magisk. Man har känt temperaturen i klassen öka och att alla har varit så himla taggade på studenten, alla har väntat på fredagen den 1 juni som igår kom till oss. Med regn... men det fick duga i alla fall! :)

Det har varit ganska mycket att fixa; med alla förberedelser, matmenyn, gästerna, kläder, skor, mössa osv. Så har inte kunnat sitta ner på min rumpa en enda minut. I förrgår ringde en på jobbet mig till och med och frågade "kan du jobba, jag börjar bli yr". Visst tänkte jag, pengar... och så kom jag inte hem förrän vid halv 9 och var hur trött som helst. Kunde inte gå och lägga mig förrän vid halv 11 heller då jag hade mycket att fixa inför den kommande studentagen. Stressigt!

Här får ni ett smakprov på 2 bilder från studenen. Jag har typ 100 till så.... Får bli 2 studentinlägg efter det här med bara massa bra och roliga bilder! :)♥




Kommentarer
Postat av: elinita's

Åh va fina vi äääääär!!! <3

Va bra bilden blev, trots att den va tagen på toaletten :P



puss

2012-06-02 @ 16:33:02
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -