Min passion för skor

Ni vet väl att jag älskar skor i är helt galen i att shoppa? :) Det finns en ny onlineshop där man kan köpa skor och kläder online, när som helst, var som helst. Det finns skor och kläder för både kvinnor, män och barn och det som är bäst med den nya onlineshopen är att det är frakt- och returfritt och att de har 30 dagars returrätt. På så sätt slipper man en massa extra, dyra, onödiga kostnader bara för att man är lite lat och inte orkar gå till affären och handla.

Jag tror att mitt skoberoende började när jag gick i 6an eller 7an och efter det så har jag bara köpt på mig skor efter skor efter skor och samlat, samlat, samlat. Idag har jag en hel skogarderob för mig själv i ett rum i vårt hus. Där finns det skor i alla möjliga olika former, färger och modeller från golv till tak! När jag var i Spanien på semester förra veckan så köpte jag t.ex. med mig 7 par skor; 2 par ballerina, ett bar espandrillos, 2 par kilklackar och 2 par strandflipflops. Just nu står de på golvet i mitt rum, men jag kanske borde hitta lite tomma platser i min skogarderob snart och sätta upp dem... eller vad säger ni? ;)

Ett par märkesskor som jag ännu inte har köpt är Jeffrey Campbell. För det första för att de är ganska såååå dyra och för det andra för att jag har storlek 34-35 i skor och bara kan ha 36 i en del skor ibland. Om de inte skulle passa så är det ovärt att köpa på internet och betala frakt/retur osv. Men visste ni att det finns Jeffrey Campbell hos zalando.se? Och på den nya onlineshopen kan man få skor frakt och returfritt, så jag kanske borde testa i alla fall? Någon gång i mitt liv ska jag i alla fall köpa ett par Jeffreys! :)



Jeffrey Campbell


Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -