Trött!

Oj så trött man blir av att bara slappa en hel dag... Har verkligen inte gjort någonting alls idag. Solade i typ 4 timmar, åkte ner till Ica och köpte lite exotisk frukt, åt lite lunch och sen har jag bara suttit framför datorn och inte gjort ett skit fram till nu. Ska nog snart lägga mig i sängen och spela lite wordfeud, även fast jag är sämst på det! Så om ni vill spela/vinna över mig så kan ni lägga till mig: lindshe heter jag! :)
 
Godnatt allesammans, imorn är det ny jobbvecka och på lördag kommer "L" hit!. Yeyyyy :) ♥

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej! Ja det gjorde jag=) Skönt med vilodag! Det har jag med haft under ölands vistelsen i ett par dagar=) Ha en fin kväll!

2012-07-22 @ 22:25:46
URL: http://areeyanna.blogg.se
Postat av: malin

Har skickat en inbjudan till dig :)

2012-07-22 @ 23:25:08
URL: http://nightmarecanndy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -