TLC is tha shiet!

Nu har jag suttit och halvsovit lite framför tvn och tittat på TLC sedan 18:00 idag. Jag var så trött när jag kom hem så att jag somnade direkt när jag lade mig i sängen liksom... Har sovit och ätit alldeless för lite i helgen så att hela min kropp bara sa stopp. Efter det åt jag lite middag och nu så sitter jag här igen!
 
Tv tablån på TLC var bäst idag. Jag har hittills kollat på:

* NY ink
* Masterchef Australien
* Rabatt till varje pris (sjuukt roligt program)
* Say yes to the dress
 
Sen vid 9 ska jag kolla på Curiosity - World's dirtiest man. Tror att det kommer vara superäckligt men ändå ett roligt program. Efter det ska jag fan sova! Cola Zero och colanappar lever jag på fram tills dess!
 
Hoppas att ni får en fin kväll. Puss puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -