Thank god it's Friday!

God morgon sömntutor! ;)
 
Dagen F står på schemat. Äntligen fredag hörrni! Och bara 5 dagar kvar till löning, wohoooo! Dock synd för mig eftersom jag har lovat mammsen att spara alla mina pengar den här månaden. Slösade bort något *lite för mycket* från förra månaden, oops! 
 
Planer för idag är att slita på jobbet till 4. Sen tänkte jag kanske träffa Amanda för att sola lite solarium och äta god middag hemma hos mig. Dock får det inte bli för länge eftersom jag ska hoppa in på cafét för att jobba på lördag. Det ger ju pengar det också ! ;)
 
Hoppas att dagen blir sooolig! För då skulle jag bli typ såhär glaaaa!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack! :) haha, ja fast ditt var väl från 2011? :)

gör det! själv funderar jag om jag ska köpa det nästa gång.. hmm.. kanske klarar mig utan hehe :)

2012-07-20 @ 10:32:12
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -