Middag på The Public!

Igår åt jag, familjen och "L" på restauranten The Public! Det var riktigt trevligt och stämningen var mysig. Som vanligt var det rätt svårt att bestämma sig för vad man skulle äta, jag har verkligen ALLTID problem med det och ångrar mig jämt när jag får maten och tittar på maten vid bordet brevid och säger till mig själv "varför tog jag inte en annan maträtt?". Men igår var jag nöjd över mitt val: Rimmad lax med dillstuvad potatis och sallad. :)
 
Klänningen jag hade på mig kommer från Cubus barn, armbandet från Snö of Sweden och skorna var nyköpta samma dag från H&M.
 
 
 
Rimmad lax med dillstuvad potatis till mig.
 
 
Honungsglacerade ribs med grillad majskolv och bakad potatis till "L" och brorsan.
 
 
Plankstek med oxfilé, beasås, grillade grönsaker och potatispuré till mamma och pappa. 

Kommentarer
Postat av: isadora

Vad fin du var i den blåa klänningen! :)

2012-07-02 @ 21:36:19
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se
Postat av: s

åh älskar din klänning !

2012-07-02 @ 22:09:23
URL: http://moshiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -