Louis Vuitton

 
Hello Upper East Siders...
 
Äh jag bara skoja, har nog kollat lite för mycket på Gossip Girl boxen som jag beställde hem för någon vecka sen. Åhhh det är så bra! Världens bästaste serie ju.
 
Men i alla fall, när jag tittade i en gammal chic tidning här om dagen så hittade jag en sjukt snygg ouftit. Tjejen på bilden hade ljusa stuprörsjeans, beige skinnjacka med snygga detaljer och denna ursnygga scarf. Jag blev som förtrollad över outfiten, tycke att det var så sjukt snyggt! Så jag har nu suttit och suktat efter denna scarf för 6000:- från Louis Vuitton. Jag måste nog bli miljonär innan jag köper den!
 
xo xo Lindshe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -