Jobb på café

God morgon!
 
När fan ska jag få sova ut egentligen?... Jobbar som ett djur måndag till fredag, 8 till 16 och ändå offrar jag mig att hoppa in på cafét som jag helgjobbade på förrut. Trodde att jag skulle klara av att jobba på helgerna fortfarande även fast jag fått nytt heltidsjobb, men icke! Så det här blir verkligen ett inhoppsjobb, dock ger det pengar också ;) Undrar vad jag ska köpa för fint för dom pengarna? Löning på onsdag hörrni! :D
 
Jag fick ju gå upp kl 7 idag igen. Imorgon ska jag fan inte gå upp vid 7, då ska jag i alla fall sova ut några timmar till! Och om en vecka så kommer "L" hem från Cypern, yey! Då ska jag pussa och krama på honom sååå jäklans mycket!
 
Frukosten äter jag på jobbet. Brukar ju va osminkad på mitt lagerjobb eftersom att ingen ändå bryr sig där, men det är en annan sak på cafét. Där måste man ju se bara utåt i kassan med varorna man säljer och så. Jag känner mig lite säkrare också om jag pudrar på mig lite. Men jag sminkar mig typ bara en-två gånger i veckan, så man blir ju lite ringrostig efter ett tag ;)
 
 
En helt nyvaken tjej! Ps. det suger att det regnar... Imorn måste det ju fan va sol, jag ska bli bruuun!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det inte löning på fredag? den 27:e?

2012-07-21 @ 15:07:40
URL: http://nightmarecanndy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -