Grått väder

Åh, jag var inte alls på humör imorse när jag vaknade... Det var mörkt, grått och tråkigt ute... Inte regn, än i alla fall! Jag som sa häromdagen att jag längtade till hösten för att jag ville byta färgskala och material på mina kläder till mer bomull, grått, lila, senapsgult. Men nej, jag tar nog tillbaks det och väntar till hösten kommer på riktigt ;)
 
Lite tur hade jag i alla fall med vädret igår då jag bara kunde ligga och sola en hel dag. Nu får helgerna se till att bli fina framöver då jag är ledig och regnet kan komma i veckorna då jag jobbar, right!
 
 
Åh, kolla vilken höstig outfitbild jag hittade... Så sjukt snyggt! Måste köpa en kappa till hösten!

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Du med? Jag vakna med med det humöret idag, ingen energi till nått? Hoppas det vänder söt! Kram

2012-07-23 @ 11:59:44
URL: http://areeyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -