Gotta live like we are dying!

God morgon alla fina! Ligger i sängen efter att precis ha vaknat och sträcker på mig lite. Vill egentligen sova ut eftersom att inatt kommer "L" hem, 03:00 landar hans plan på Arlanda och jag har visst lovat att jag ska hämta upp honom mitt i natten... Vilken underbar flickvän jag måste vara! ;) Jag är idag, för första dagen på väldigt länge, sugen på en god frukost. Har varit illamående och haft ont i huvudet varje morgon nu i, ja vet inte hur länge så att jag knappt har ätit frukost. Men som sagt, idag är jag faktiskt på humör!
 
Kebaben var hur grym som helst till middag igår. Jag äter ju inte så mycket, så det blev över till lunchlåda idag också! Supersmarrigt med ris till istället för pommes. Lite sallad, röd och vit sås och så kebabköttet såklart! Yum yum.
 
Får se vad jag hittar på efter jobbet idag! Antingen ska jag vara med Amanda, som precis fyllt 18, wihhho Grattis! typ shoppa lite, kanske äta middag. Om inte det blir av så ska jag köpa hem sushi till middag och bara gotta mig! :)
 
Hoppas att ni får en fin dag! Kram kram
 
 
 
Åhhh, äntligen kommer min prins hem! Har längtat efter honom i 2,5 veckor nu. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -