Brännan tar sig...

Bläää, nu gick solen i moln ju! Men kanske lika bra det för jag har ju solat sen 9 imorse...
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, städa huset är kanske en bra idé, för det ser ut som ett bombnedslag! Mamma blir nog inte så glad när hon kommer hem och ser att hela köket och mitt rum är heeeelt kaos!? Men ändå så vill jag bara sitta här vid datorn och slappa, eller bara lägga mig i soffan och läsa en bok... Äsch, jag kommer nog på något snart att göra!
 
Men min bränna börjar komma tillbaka igen. Tur att jag lätt blir brun, behöver bara ligga och sola liksom 1-2 dagar och sen har jag en skön, schysst bränna. Jag och "L" tävlar om vem som kommer att vara brunast när han kommer hem från Cypern...Hoppas att jag vinner! ;)
 
 
 
Fuckin' hot outside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -