Vuxenpoäng!

Har just handlat lite ingredienser till bröden och barsen jag ska baka idag. Mamma är inte hemma så får klara mig helt själv! Jag som knappt kan något (aldrig bakat bröd i hela mitt liv!) måste ju också lära mig någon gång, eller hur?

Precis som alla andra vuxen saker man måste göra och lära sig; städa, tvätta, diska, laga mat, bädda sängar. Det som mamma alltid gjort i alla år åt mig, måste jag snart lära mig att göra själv! Blir ju rå-mycket uxenpoäng om jag klarar det ;)

Jag klarar i alla fall av att gå ut gymnasiet med hyffsat bra betyg och känner mig duktig och stolt över det, somliga klarar ju inte ens det? Måste vara jobbigt att stanna kvar ett år till/gå om osv. Men alla har ju sina bekymmer, inte bara jag som bär på mina egna.

Aja, nog om tankarna. Dags att baka brööööööd! :)




Blev inget gym idag förresten, vilar upp mig ännu en dag! Ska göra lite situps och styrka hemma bara, men imorn, då fan! :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA

sv; förl¨åt? men de va lite dum fråga 1. de står i rubriken var jag varit, 2. det står i inlägget att vi var på starbucks och vad vi köpte 3. man ser det på bildern haha!

2012-01-28 @ 16:56:17
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Annie

sv:Tack så mycket och detsamma!! :D

2012-01-28 @ 17:50:54
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -