skor skor skor skor......

Hej :)

Igårkväll hade jag inte så mycket att göra så då tittade jag såklart på internationella shoppinghemsidor, sååå underbart! Hittade den asiatiska hemsidan fashion4us.com som verkar jätteseriös och hur bra som helst! Jag är helt insnöad på asiatisk söt gullig style n' fashion och vill bara ha allt! Igår kollade jag in skor och väskor!



ca 81:-



ca. 83:-



ca. 85:-

Så sjukt billigt och så sjukt söta? Dock har jag inte riktigt förstått mig på hur man mäter fötterna, storlekarna och ändrar om så... men det är väl bara att läsa på, på något sätt ;)


Fler skor hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -