Min frågelåda på blogresponse.com

Har ni blogresponse.com? Ni vet den där frågelådan som  man lätt kan ställa frågor i. Min finns lite längre ner i vänster sidomeny eller på deras hemsida (HÄR).

Om ni har några frågor, stora som små, så är ni välkommna att fråga på varsomhelst; som kommentarer, i frågelådan eller på mejl ([email protected])



Fick häromdagen se att jag är VIP på blogresponse.com men har ingen aning om hur det gick till... Jag har inte gjort något, så jag måste fått det av någon! :) Som vip-medlem får man tillgång till ett antal nya funktioner som bara är öppet för vip-medlemmar:

Funktionerna är:

Kunna använda smileys i dina svar :)
Delta i unika tävlingar endast för VIP-medlemmar
Statistiksida med full statistik för din frågesida
Kunna lägga in egna annonser och länkar på din frågesida
Kunna adda en vän (vänförfrågan)
Skicka samma fråga till flera vänner samtidigt
Skicka privata meddelanden till vänner
Kunna se vilka som följer ditt bloggsvar (prenumeranter)
15.000 gratis visningar i våra widgetannonser

Kommentarer
Postat av: Tara

Hej, vilken fin blogg du har! :)

2012-01-07 @ 15:44:21
URL: http://stylebytara.blogg.se/
Postat av: Olivia Hedefalk

Alla får VIP i en vecka, det tar slut sen :)

2012-01-08 @ 00:27:45
URL: http://oliviahedefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -