Jag är underviktig



Jag har alltid underviktig i hela mitt liv. Alltid vägt 10 kg mindre än alla andra. Men det är väl helt okej? Jag är ju också 15 cm kortare än alla andra, jämt, kommer alltid att vara!

Anorexia för mig är när man börjar tänka på ALLT man äter, jag är godis typ varje dag, jag har fan inte anorexia? Om man har den sjukdomen slutar man äta. Jag äter vad jag vill (nästan) och tränar regelbundet, bättre kan det inte bli för mig, typ.

Fitness, vad är det?

Om man googlar på det kommer det upp flera miljoner svar och alla svar är olika för olika personer. För de som  har kommit igång med träningen precis kan fitness vara att bara försöka att hålla sig i form medans det kan vara något helt annat för ett proffs ;) Så vad är fitness för dig?

Fitness - världens mest använda eller missbrukade ord!



Sök på google så får du själv se vad "fitness" är :) Vältränad tolkar jag det som...

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Jag dömer ingen iaf, gå ned om det känns rätt =)



Tack så jättemycket!

2012-01-02 @ 18:40:28
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är upp till var och en hur mycket man vill träna,gå ner i vikt osv! :D



Man gör ju vad som känns bäst för en själv..

2012-01-04 @ 13:07:00
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -