Internetshoppar...

För lat för att gå ut på stan och shoppa och för lite tid. Då är det bara att internetshoppa! :) Egentligen är det söndagsgöra men men, den här gången fick det bli en lördagsvana! Allt jag klickade hem kommer från Bonprix.se! Har ni handlat där någon gång? Jag älskar att hitta nya, roliga och bra hemsidor att internetshoppa ifrån, så om ni har några på lager så tipsa mig gärna!





Beställningsvärde: 854.- kr
Exkl. Expeditionsavgift: 49.00 kr
Faktureringsavgift: 19.00 kr
Totalt pris:
(inkl. moms)
922.- kr


Den lila klänningen är bara "sååååå to-die-for" :) På lördag blir det utgång med tjejerna och dååå, ska jag ha på mig den (om den passar...) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -