Yes! Med feber

GAAAH!

Sovmorgon för mig. Första gången på fett länge! Man blir alltid överlycklig när läraren ba "Ja, men vi kan skippa morgonlektionen imorgon så får ni lite sovmorgon..." ;P

Men jag håller på att bli sjuk igen? Inte roligt alls... Var ju lite småsjuk förra veckan så kunde inte träna. Men i måndags tränade jag på som vanligt och efter det blev jag sjuk, knasigt! Jag som vill vara frisk och kry ju!! Men istället får man lite småfeber,fryser, har ont i halsen och känner sig galet hängig? :/

Aja, halstabletter, thé och försök till ett glatt humör så överlever man väl nog dagen! ♥

 

Ps. senare idag kommer ett collage upp med H&M's nya och fräscha vårkläder! Kika in då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -