Sola med Amanda

När jag drog ner till gymmet så stötte jag på sötnosen Amanda! Hon hade gymmat klart men var gullig och väntade med mig tills jag hade kört klart mitt ben/rumppass. Blev ganska mkt prat och lite verkstad, men ibland är det såna dagar också!

Efter det så drog vi och sola på Sunvideo. Det var hur skönt som helst och jag kunde bara ligga där, känna värme och slappna av helt och hållet! Solning, visst det kanske ökar cancer hos endel men det är avlsappnande och det hjälper huden att producera D vitamin nu när det inte är någon sol ute och så blir man lite brun på köpet! Jag känner mig även piggare och gladare efter att jag har solat solarium och fräsch! ;)

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med brun utan sol. Dags att bli brun igen!



Jag och Amanda på Sandhamn i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -