Plugga plugga pluggggaaaa...

Hello darlings! :)

Kom just hem från centrum. Har varit och handlat alla hjärtans dag presenter till familjen med brorsan! Mys mys :D

Slutade vid halv 12 idag, kom hem en timma senare och åt massor med sallad och fiskbullar, mums! Efter det var det dags att ta tag i helvetet och börja plugga. Fick mycket gjort idag;

* Matte C (10 uppgifter)
* Religion A (sammanfattning inför provet)
* Kultur- och idéhistoria (läst frågor + svar 2 ggr)
* Samhällskunskap B (läst igenom till min och Elins lektion imorn)

Sammanlagt tog nog allt 3 timmar.... Så jävla segt! Kan inte skolan bara vara slut snart? ;D



Snart säger vi godnatt! Eller?...

Vaknade vid halv 3 inatt och var helt klarvaken. Sjukt stressad var jag och tänkte på hur mycket jag hade att göra innan skolan är slut i Juni. Sedan höll stressen mig vaken till 4. Efter det kunde jag somna om och gå upp kl 6. Segt segt segt! Det har inte hänt mig på länge att jag vaknat mitt inatten och inte kunnat somna om! :/

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Själv har jag sportlov nu!! :D När har du sportlov? :)



kram

2012-02-13 @ 19:06:37
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: MADELEINE ♥

sv. Ja precis, de är så synd :(



Gud vad duktigt, jag skulle aldrig klara av att sitta och plugga så länge, men ska dock försöka de ikväll :)



Åh, jag har faktiskt vaknat en gång vid 3 eller 4 nästan varje natt i två veckors tid nu.. :o

kram! ♥

2012-02-14 @ 07:33:23
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -