Lost och Bus

Plugg plugg plugg...

Har suttit ca 1,5 timme med naturkunskapen i skolan och typ 1 timme hemma. Det går framåt i alla fall och jag hittade 3 riktigt bra och roliga filmer som handlade om immunförsvaret, nervsystemet och matspjälkningen. Tycker att det är lättare att  lära mig om jag ser på roliga videos istället för att bara läsa.

Nu har jag precis ätit lite middag, duschat, smörjt in mig med brun utan sol och ska kolla på Lost. Förtjänar det efter en lång dag i skolan och efter mycket plugg. Måste få koppla av och stressa ner lite!

Imorn tänkte jag plugga, sola och göra fransk manikyr på naglarna (riktigt tjejigt, i know!)



Pyjamas - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -