Lördag 4 feb på nattklubb Amnesia

Hello guys! Saknat mig? ;)

Märkte att det inte blev så mkt uppdatering igår, hade inte allt för många tidsinställda inlägg och så jobbade jag ju...

Igår efter jobbet så mötte jag upp Rebecca vid t-centralen och vi gick sen vidare till kungshallen för att käka middag. Jag köpte kyckling cashewnötter med ris och hon tog en bulgursallad med kyckling. Efter det så drog vi oss hem till henne och mötte sedan upp alla andra girls! Utgång på G, yes! :)

Jag bytte om från jobbkläder till partykläder, fixade make-upen lite och sprejade tonvis med hårspray i håret, Fluff! Sen typ vid 10 drog vi oss ner till bussen, gick av vid Kungsgatan och gick av bussen och FRÖÖÖÖS i kylan. 21 minut är inte att leka med när man bara går i strumpbyxor, klackar, kort kjol och en jacka!

När vi kom in till klubben så mötte vi upp alla andra och man kände verkligen folk från alla hörn kändes det som. Det är mycket roligare tycker jag om man är ett stort gäng och hälsar på alla hela tiden än att vara 2-3 pers. Då kan man också välja lite vilka man är med och gå runt och alltid hitta någon mkt lättare! :)

Men det var riktigt proppat med folk innan vi ens fick komma ner på dansgolvet. Det är ju ombyggnadsgrej i hela februari så öl&cider 19 :-, drink 49:- (4 eller 6) och shots 45:- . Riktigt bra priser i baren! Men när trappan öppnades så gick vi ner till dansgolvet och röjde järnet! Så skönt att släppa loss, dansa, känna sig snygg, ha kul, dricka, festa, partaja, spåra.....

Bra musik, bra dj och superbäst fotograf! ♥ ;)

Hade en underbar kväll med alla goa tjejer och killar! Synd bara att BästiiizElin inte kunde följa med! :(

Bilder från helgen kommer snart upp (:

Kommentarer
Postat av: BarbieGirl

Fin blogg, jag driver sveriges Barbie blogg. Kolla förbi så är du snäll. Vad gör du idag?. - http://casan.blogg.se

2012-02-05 @ 13:29:34
URL: http://casan.blogg.se/
Postat av: CLARA

svar: Jag har ingen favoritfärg direkt men rosa är snyggt :)

2012-02-05 @ 14:04:48
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se
Postat av: catrin

haha ok

2012-02-05 @ 15:53:33
URL: http://casan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -