LINDSHE <3 McDonald's



Som alltid... Lindshe ♥ McDonald's

Fick ett jättegulligt mejl av en tjej som jobbar på McDonald's som frågade om jag ville ta del av deras nyheter. Såklart tackade jag ja till detta och fick hem lite gratis värdekuponger. 2 st McFlurry Daim chili chocolate och 2 st Big hot jalapeño menyer.

Idag till lunch smakade jag "Big hot jalapeño" - menyn och den var riktigt god. Dock var jallasarna jättestarka så dem tog jag bort. Sen var det röd chilisås i eller nåt liknande som också var ganska stark, men det gick att äta! Om man är känslig är den bara att pilla bort. Pommes frittsen var inte vanliga utan såg ut som chips. De var pepprade och hade en mer kryddig smak som jag verkligen tyckte om! :)

Men, något måste ha hänt med mig eftersom att jag knappt fick i mig halva mealet? :/ Förrut brukade jag i alla fall kunna äta ett helt meal, men min magsäck har väl krympt eller något! ;)

Nästa vecka tänkte jag smaka glassen, någon som vet om den är god eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -