Förkyld!

Yo yo :)

Jag har gått och blivit extremt förkyld... Jag som ville träna ju? ;/ Har suttit på lektionerna, rasterna, bussen och bara snuvat, nyst, snorat och tårarna bara rinner ur ögonen på mig. Sååå segt att bli sjuk nu, nästa vecka är det ju lov liksom?

Men blev i alla fall lite glad idag när jag såg massa kommentarer som hade trillat in på bloggen. En var från Miriam som skrev "Jag vill bara säga att du har sjukt fin kropp. hur slimmad some helst.". Blev jätteglad av den kommentaren och riktigt peppad till att plugga faktiskt. Tack sötis för att du gjorde min dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att prova på olika håruppsättningar! :)



Ååååh vad jag saknar sommaren! Ge mig blont hår, brunbrända ben och ballerinaskor!!!

Kommentarer
Postat av: magda

Längtar också till sommaren!

2012-02-20 @ 20:29:33
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jo jag trivs med jobet, nackdelen är att jag börjar sex och jag är fortfarande lika morgontrött som när jag gick i skola.

2012-02-20 @ 20:44:23
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -