Fel på internet!

God morgon babes! :)

Det har varit något fel på mitt internet i 2 dagar nu och jag håller på att bli galeeeeen! Dessutom kommer inga blogginläggsuppdateringar upp på facebook heller som de brukar göra? Någon som vet vad felet är? Nu sitter jag med något knäppt internet som man kopplar in i datorn med USB, det vanliga trådlösa är ju knaaaas... Telefonerna funkar inte heller? Damp, säger jag bara!

// Arg brud ;)



Uppdaterar om den trevlig festkvällen igår, senare idag! 1 2 3, fanta å rosé....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det tar skitlång tid men det är värt det i slutändan :)

2012-02-25 @ 10:05:30
URL: http://magicaldreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -