Believe me, you are beautiful

Yo girls! :D

Tänkte bara tipsa er om en blogg som jag hittade för några dagar sen och blev helt förälskad i! En thinspo blogg med träning, recept, mysiga bilder och thinspiration! Bloggen heter Healthbyjulia.devote.se och den är verkligen urbra!

Hon skriver vad som helst om träning, smala människor och hur lite hon äter per dag och det är helt okej för alla, men när jag skriver ett inlägg om hur lite jag äter eller hur mycket jag tränar så blir det ett jäka ståhej och kallabalik här? Får dagligen kommetarer som : "Du måste äta" "Du äter för lite" "Du skadar din kropp" osv... Men tänk om jag mår bra av det? Ingen kan känna min lycka, jag kan inte känna någon annans lycka?

Alla i världen är olika, alla i världen tänker olika och det tycker jag är bra. Alla ska inte se ut som den lilla smala barbiedockan, alla ska inte ha perfekt hy. Låt alla få leva som de vill och må bra på sitt eget sätt.


Kommentarer
Postat av: kim

Ja håller med dig ja äter väldigt lite jag med men har inga problem med ätandet utan äter nyttigt och små portioner håller bara på att äta GI mat nu tillsammans med min mamma vi ska göra de samt träna är underbart!

Väldigt bra blogg du tipsa om!

2012-02-29 @ 15:10:52
Postat av: sophie

sv: haha ;D

2012-02-29 @ 15:39:28
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv- ja vet, hah nej de inte jag! allt bra med dig? =)

2012-02-29 @ 18:12:33
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/
Postat av: tilda och olivia

fin blogg!

2012-02-29 @ 18:14:55
URL: http://goldentails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, nu är bråkiga kusin i farten igen!

Jag kan ju bara svara för mig själv men varför det blir en "jäkla ståhej" är för att inställningen att man ska "skryta" över hur lite man äter och samtidigt berätta att man tränar hårt är något som gör att varningsklockorna ringer.... Bara för att jag bryr mig om! Kram

2012-03-01 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -