Aquatini + sushi

Hello!

Har just kommit hem från anställningsintervjun. Det gick asbra och jag fick jobbet! :) YEEEY :D

Så jag är alltså anställd nu på pappsens jobb från 4 juni 2012 till den 13 januari 2013 med en månadslön på 18 500 (A) Fatta mycket betalt, nästan över förväntningarna! ;)

För att fira det hela så sitter jag och smuttar på en Aquatini. Snart ska pappsen och jag göra sushi tillsammans och det kommer bli mys mys mys! ♥ Vi är så bra på att göra mat tillsammans!

I helgen så blev jag ledig från helgjobbet på cafét och det är bara tur eftersom att vi har jättemycket plugg till nästa vecka så jag hinner plugga både lördag och söndag! ;)



Bild från förra sushimiddagen hemma hos oss. Visst är vi duktiga på att göra sushi?

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet, vad äre för jobb? :D

2012-02-10 @ 21:58:59
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Louise

Grattis till jobbet! :)

Vad gott med sushi! :D

2012-02-10 @ 22:44:03
URL: http://loelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -