1 2 3, fanta å rosé - fredag på Ento

Fredagskvällen blev lyckad trots allt!

Det börjad med att jag fick stressa hem för att fixa i ordning mig och sen dra in till stan vid halv 7 och käka middag med Becca! Vi käkade på ett nytt ställe som hette "Macho - tex mex" som ligger mittemot Åhléns. Ganska fräscht ställe, stilrent och väldigt gott med nachos! Efter det så drog vi in till Åhléns och spanade lite på smycken, dock hittade Beccis inte de halsband som hon ville ha :/

Efter det så drog vi hem till henne och sen kom Tiger och Elin över. Vi förade lite på vin och drinkar, partajjade med musiken och fixade till oss en extra smula! Sen var det bara att ta klackarna på sig, ha humöret på topp och dra ut på Stockholms gator nattetid! Jag och girlsen hade skrivit upp oss på ett gäng gästlistor till olika klubbar och tillslut så blev det Entourage ;)

Det var "Girls night" på Entourage och vi blev bjudna på fanta och rosé i mängder! Fri bar för tjejerna fram till halv 12, lyckat! ;) Men det var lite segt i början eftersom att vi kom dit typ vid halv 11 och stället drar inte igång förrän typ 12 halv 1, så vi satt där och vänta, drack lite, prata och tog kort på varandra. Sen satte det sig några ASFULA tjocka killar i vårt bås... Efter ett tag så orkade vi inte med dem längre och Tiger schaaaasade bort dem! (Bitchigt värre, höhöhö)

Sen drog dansgolvet igång och vi dansade som galningar fram till halv 3 då pappsen hämtade mig och Elin! Var hemma typ vid halv 4 och somnade på stört!




Fanta å rosé



Elin, Tiger, Meeee



Tiger, meee



Beccis och Elin

En riktigt lyckad tjejkväll! Eller hur tjejer? ;) (dock var utbudet på killar inte så stort den här kvällen...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-25 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -