- 1.2 kg

God morgon!

Viktresan fortsätter. Har ångest eftersom att jag inte tränat på 2 dagar, idag blir det inte någon träning heller eftersom att jag slutar halv 5 och måste verkligen plugga efter det, men på fredag, söndag blir det träning så iallafall 3 träningspass + skolgympan som var yoga.

Startvikt: 47.3 kg
2 feb: 46.1 kg
Målvikt: 42-44 kg

Jag har en liten bit kvar att nå min målvikt. Pratade med en kompis som kan mycket om träning och hälsan och fick redan på att det kanske inte går att gå ner så fort i vikt nu eftersom att jag har så mycket muskler på kroppen, så det är mer "midjemått" och andra mått man ska tänka på så att man verkligen ser att kroppen blir mindre.

Dagens thinspo:


Kommentarer
Postat av: Västerås

Oj asså jag tycker du redan är smal jag kan förstå att du vill få en snygg mage och kanske bättre konistion men jag tycker verkligen inte du behöver gå ner i vikt det är ju farligt tänk om andra får för sig nu att dem väger för mycker och ska gå ner massa i vikt fast dem kanske inte alls väger mycket. Inget illa menat så men tänk bara lite på hur och vad du skriver.

2012-02-02 @ 09:19:36
Postat av: isadora

Bra jobbat snygging!

2012-02-02 @ 21:30:35
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -