Under tiden...

Under tiden som jag inte har upptaderat här så har jag hunnit med att göra så mycket roliga saker!
 
Förrförra helgen så var jag och bowlade med Love och hans kompisgäng. Efter det tog vi en öl på en bar och bara umgicks. På lördagen så åkte jag till frisören och både klippte och slingade mig. Varannan slinga blond/brun. Resultatet blev magiskt och jag var jättenöjd! Efter frisörbesöket fikade jag på ett litet mysigt café i stan med min familj. Jag mumsade i mig en bit kladdkaka och lite cola zero. På kvällen firade vi sensommaren med lite kräftskiva och "jag har aldrig".
 
Sen nu i veckan har jag och mina älskade tjejer (allihopa + Ronald) varit på Galaxys onsdagskryssning. Vi var sjukt taggade och hade superkul tillsammans hela resan. Vi åt middagsbuffé och tog mat om och om igen. Efterrätten gjorde så att alla fick matkoma, bläää. Sen dansade vi och festade hela natten lång, enda fram till halv 7 på morgonen faktiskt var jag tillbaka i min hytt. Innan dess var vi på "efterfest" i några killars hytt och hade det trevligt och pratade osv. Sen när huvudvärken slog in så var det dags för mig att sova tyckte jag. Dock hostade jag i typ en timme innan jag kunde somna, dagen efter var jag hopplöst nog inte ens trött, men jag hade tappat rösten...
 
... och min röst har ännu inte kommit tillbaka. Igår var den lite bättre än förrut, men under hela torsdagen och fredag, lördag, söndag så har jag kraxat på och haft det sjukt svårt att få fram ett ljud. Har låtit som en rökare som har rökt i typ 20 år...
 
Jag tror att det är typ det jag har gjort på sistonde. Jo, justja. I helgen var jag ute med båten med familjen, Love och min vän Amanda. Vi badade bastu, åt god mat och hade det allmänt trevligt. En riktigt myspysig helg helt enkelt!
 
 
Jag och Amandis förra året på Sandhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -