The sick are the greatest danger for the healthy; it is not from the strongest that harm comes to the strong, but from the weakest.

Jag sitter här med min rosa onepiece i soffan och jag fryser, har ont i huvudet, har hes röst och känner mig allmänt nere. Jobbet kändes ändå rätt lugnt idag, så jag förstår inte riktigt varför jag mår så dåligt. Får ju fan inte bli sjuk nu heller... "L" fyller år snart och sen ska jag ev. på kryssning nästa vecka. Måste vara pigg och kry tills dess!
 
Snart ska jag väl orka gå upp och göra lite middag också. Får bli något lätt idag, kanske fiskbullar och ris eller bara nån macka. Läggdags tidigt också efter att jag har sett många avsnitt av Gossip Girl! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -