Löshår från Poze/beautynet.se

Hejsan!
 
I tonsdags beställde jag löshår från Poze (beautynet.se) och fick det redan på torsdagen. Så sjuk snabb leverans och så himla bra och effektiv kundservice. Jag mejlade dem och frågade lite om vilken färg som de tyckte att jag skulle välja och så svarade de efter bara några timmar. Jag beställde till slut clips löshår i färgen #7BN/11G (märket heter POZE).
 
I fredags blev det utgång med min pojkvän och alla mina fina vänner. Jag tog löshåret med mig, lockade till det lite och sminkade mig. Jag hade en neonorange kjol på mig från Gina Tricot, ett svart linne från H&M och vita Converse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -