Let me show you what love can do

God morgon! :)
 
Nu har jag stressat lite på morgonen för att fixa mig lite extra fin. Har plattat håret, gjort en snurrfläta i luggen och sminkat mig lite lätt.Ska äta lite frukost nu och sen sticka till jobbet!
 
Vädret är så sjukt tråkigt idag... Det har regnat hela natten och jag är sååå trött på vatten... BLÄ! Hoppas att det klarnar upp lite under dagen och att solen sticker fram bakom molnen!
 
 
Shit, jag känner mig så onaturlig i smink nu för tiden... Är så mycket mer van att vara osminkad så jag känner knappt igen mig med smink.
 
 
Platt hår...
 
 
... och en liten snurrfläta! På måndag ryker håret. Då ska jag göra en totalmakeover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -