It's too cold outside, for angels to fly

 
God morgon!
 
Vet ni? Inatt sov jag 10 timmar... Oj så skönt det var! Har verkligen behövt få sova ut. Nu sitter jag här med lite halvtorrt hår och käkar frukost. Var inte alls sugen på mat idag så det blev bara ett kokt ägg och ett glas äpplejuice. Jag är typ aldrig sugen på något när jag vaknar med huvudvärk, vet inte riktigt varför.
 
Efter jobbet idag ska jag sola solarium, yes yes! Ska bli ännu brunare än vad jag är nu. Och så med lite brun utan sol på det så blir allt toppen! Btw, jag köpte ju Åhléns egna BUS igår...Tycke om den kommer upp snart!
 
Hoppas att er dag blir toppen! Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -