Blair Waldorf, Chuck Bass, Serena van der Woodsen, Rufus, Lilly, Eric, Dan and Jenny, Nate, Vanessa....

Ännu en säsong av Gossip Girl är nu avklarad. Säsong 1 var grym, men jag tror nästan att säsong 2 var dubbelt så bra. Älskade sista avsnittet så grymt jävla mycket... Så mycket passion, kärlek och drama! Love it!
 
Håller på att fixa hem säsong 3 nu så att den ska vara klar någon gång i veckan. Hoppas snart, för jag börjar redan få lite GG abstinens...
 
Och jag kan heller inte riktigt bestämma mig vem av karaktärerna som jag gillar bäst.... Chuck Bass är ju en storfavorit och jag gillar Serena också. Men jag ogillar verkligen Georgina! Åh, den satmaran! Men Dan är ju lite gullig också... Awww!
 
Chuck and Blair forever, Gossip girl season 2, last episode
 
Chuck: - "I love you"
Blair: - "Seriously, say it twice"
Chuck: - I love you, I love you, I love you, what was three, I love you, that was four..."
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, jag vill fan oxå se massa fler avsnitt! Går alldeles för långsamt på teven :p

2012-08-20 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -