Beställt klipp- och slingtid!

Igår ringde jag och beställde klipp- och slingtid! Har haft sån ångest över mitt hår ett tag nu så jag kände bara; fan, nu måste jag göra något snabbt! Så på lördag vid 12 så ska jag sitta hos frisören i några timmar för att få mitt hår tillfixat och bara njuta av stunden. Skönt!
 
Har inte riktigt bestämt mig än vilken färg jag vill ha på håret. Men vill ha det lite mörkare (absolut inte platinablont), men ändå med ganska mycket färg, både ljusa, röda och bruna toner ska få blandas samman i mitt hår! Jag tänker mig lite så som The Hills stjärnan Lauren Conrad har. Inte för mörkt, inte för ljust, utan bara en skön blandning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -