Tryna find the magic, Tryna write a classic



Idag känns allt mycket bättre. Har kunnat lugna ner mig från igår och bara tänkt på mig själv, mitt inre, att må bra och att disponera tiden rätt. Slutade ganska tidigt idag och kom hem vid kvart i 3. På direkten började jag plugga till ett superstort prov vi har på tisdag i det värsta ämnet någonsin... Efter 4 timmar (kvar i 7) hade jag sammanfattat 9 st epoker (stenåldern-1800talet). Det tog sååå lång tid och var grymt slitsamt, men nu har jag klart allt det. Eftersom att jag har läst mina gamla anteckningar och sammanfattat dem genom att skriva om dem på datorn måste jag ju har lärt mig något på det? Resten som inte fastnade är bara att läsa sig till i sammanfattningen!

Sen är det bara typ 10 prov och 392383 inlämningar som ska göras utöver provet på tisdag. Men om jag tar en sak i taget så ska jag nog klara av allt. Som jag sa gäller det bara att prioritera och disponera tiden rätt. Skita i onödiga saker, men även ha lite fritid kvar! Fick t.ex. strunta i jobbet på söndag och därmed missa 500 spänn, men 5 timmar är dyrbar plugg&fritid som jag kände att jag behövde den här helgen. Just nu är det bara för mycket att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är :D

2012-04-19 @ 06:40:43
URL: http://sandrawarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -