Studentskiva 2012



Yo yo yo alla partysugna! :D

Det är så att jag tar studenten till sommarn och det kommer bli huuuur grymt som helst! Innan dess ska vi ha fetaste studenskivan, coolt va? :)

Om det finns några som är sugna på att komma på vår studentskiva är det bara att höra av er via mejl ([email protected]) eller en kommentar i detta inlägg. Glöm då inte er mejladress! Kravet är förstås att man är minst 18 år och har leg med sig! :D Ett glatt partyhumör toppar självklart kvällen ;)

Erbjuder mina bloggläsare mindre pris, alltså 100 kr istället för 120 kr och ju fler kompisar ni tar med er desto billigare kanske biljetterna blir! ;)

Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

sv; oki, jag mår bra.. :D

Kul att du ska ta studenten!

Aha, jag har också många, men de brukar inte kommentera varje inlägg. haha

FAS JAG VILL HA 200 OCH MER UNIKA VARJE DAAAAG!

HJÄLP?!?! <3 .. OCH KAN DU LÄNKA HUR MAN TJÄNAR PENGAR PÅ BLOGGEN? taaack ;) <3

2012-04-05 @ 16:05:17
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -