Snurr i huvudet

Mitt liv suger hårt just nu....

Har seriöst 1 miljon saker att göra innan studenten och imorgon är det mösspåtagning och exakt en månad kvar tills vi slutar... känns otroligt konstigt?! Tiden bara flyger iväg och plugget samlas på hög... Nästa vecka har jag 3 prov och 1 inlämning? Det är fan stört...

Idag tänkte jag faktiskt äta lunch också i skolan eftersom att vi har lång dag på torsdagar,men så fanns det ingen vegetarisk quorngryta kvar så det fick bli en halv tallrik med lite blandad sallad, eller det fanns inte ens morötter så jag åt lite tomat och gurka bara, yes! Eftersom att jag åt så superduper lite till lunch så blev jag ju såklart snurrig i huvudet och höll på att svimma, men ska man vara fin får man lida pin, right?

Lite obehaglig känsla dock när man känner hur hela kroppen bara stänger av sig och går på de absolut sista kalorierna som finns kvar i kroppen, varenda liten muskel och hjärncell jobbar! Men jag bryr mig typ inte längre, orkar inte äta, orkar inte med skolan, har ingen ork till någonting alls längre... * FML *



Dröm-magen?

Kommentarer
Postat av: Linda

har också mösspåtagning imorn :D

2012-04-26 @ 21:34:12
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -