Sista april

Tiden bara springer ifrån mig... Det är REDAN sista april? Känns som att våren kommer komma långsamt men sen glida förbi som en susande vind, snart är det sommar hörni! :D

Idag har jag inget annat att göra än att plugga matte. Sjukt segt? Jajamen! På två dagar (måndag, tisdag) ska jag ha läst 155 sidor matte och kunna hur man räknar ut alla 4200 tal. Stört? JA! Tänkte ta 2 kapitel idag och 2 kapitel imorgon så jag får lite struktur på allting, men det tar lång tid som fan och jag är supertrött! Hoppas på att bli klar innan middagen i alla fall!

Får se om jag orkar träna idag, annars sticker jag bara ner till solariumet och värmer mig lite och blir brun! :) Snart  är ju sommaren här och jag måste börja förgrunda min bränna lite :D



Arkivbild från April förra året!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

du ser strålande ut

2012-04-30 @ 21:57:40
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Naja&rama

Sv: för att du visade oss vem du är och Vilken känsla du har .

Men i alla fall vi gillar dig

2012-04-30 @ 22:24:48
URL: http://bestgirlzever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -