Pluggilicious

Den skriftliga delen av nationella provet i svenska b gick hur bra som helst (tror jag...). Efter 2 timmar kom mackor och juice in som man fick smaska lite på medans man tänkte och skrev sin text. Jag blev klar efter 2,5 timmar ungefär och var helt ok nöjd med min debattartikel om "är dagens ungdomar latoxar eller arbetsmyror?". Jag höll med Bert Karlsson till stor del men även en annan tjej som skrev att ungdomar hellre åker till Norge och jobbar än att vänta på jobben här i Sverige. Kanske landar på ett VG, det är dit jag siktar!

När jag kom hem tog jag mig en tupplur på 1 timme och ett varmt bad efter det för att få slappna av lite. Ändå ligger pulsen fortfarande i topp på hela 90 pulsslag per minut... Nu ska jag börja plugga lite religion (hinduism) och sen om jag orkar ska jag ta en titt på matten som vi har prov i på onsdag nästa vecka!

Efter 8 pluggar jag aldrig, verkligen aldrig. Det är som ett stopp för dagen för att få koppla av och finna ro i mig själv en timme innan jag somnar för dagen. Mellan 8 och 9 gör jag alltid saker jag tycker är roligt; läser, bloggar, läser olika bloggar, facebookar, kollar på tv, pysslar osv. Den heliga timmen för mig kan vi kalla det ;)

Och nästa dag så börjar karusellen om igen; gå upp, äta frukost, väga mig, stressa till bussen till skolan, gå i skolan, äta sallad till lunch, ha tråkigt i skolan, slöa till bussen hem, äta middag ah, ni hajjar typ? :D



Såhär välsminkad var jag absolut inte idag. Körde på mjukis-style rakt igenom med slarvigt uppsatt hår, osminkad och gråa mjukiskläder! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

SÖÖÖT :)

ÅÅh, vad länge seeeen!!

Saknar dig, haha <3

Men hur många unika har du per dag?

2012-04-25 @ 17:44:54
URL: http://stylealex.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Allt bra? :)

Kram!

2012-04-25 @ 20:24:35
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha okej! :D

2012-04-25 @ 21:01:50
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -