Påskfin!





(osminkad på bilderna)

God morgon! :)

Nu sitter jag här i lite stress, bilen går om 45 minuter och jag har inte ens hunnit locka håret eller sminka mig... Måste nog skynda mig lite!

Idag blir det jobb på cafét 10-17. Sen ska jag hämta upp "L" vid stationen och äta mysig middag hemma hos mig. Hoppas att det inte är allt för mycket folk som vill fika och käka kebab idag för jag har superduperont i min vad, sjuk träningsvärk från step-passet i förrgår! Inte att leka med... Får ni också den värsta smärtan 2 dagar efter ni tränat? :D

Så, ska värma upp plattången för att locka längderna och sminka mig lite grundligt! Fjädrar i håret (gul, rosa, lila) kommer göra pricken över i:et! ♥

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Får också mest ont dag 2 efter träningen :D

2012-04-06 @ 12:37:05
URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: elinita's

Du va jättefin idag!!! ;) <3

2012-04-07 @ 00:40:34
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skojar ?! AHHAHAHAH ska du ha ett vanligt svart linne och en risig tofs på påsken ?? HAHAH asså du skrev ju "påskfin" asså ahahhah

2012-04-09 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -