Mysig runda på söder

Mötte upp "L" vid TC vid kvart i 2 idag. Efter det gick vi och kollade lite i affärer. Jag skulle egentligen köpa ett par tjocka sulor till mina Hunter stövlar eftersom att jag går så mycket med hälarna och för att de vanliga sulorna alltid går sönder just i hälarna. Men på Din sko fanns det inga så jag får nog be pappsen köpa det någon annan dag!

Efter det gick vi till Café 60 och myste ett tag. Jag tog en vitamin well persika och en halloncheesecake. Min boytoy tog en varm choklad och äppelkaka. Mums mums sa vi och satt och njöt av fikan! Det regnade så mycket ute och var rätt kallt så det var himla skönt att komma in i värmen.

Efter fikan tittade vi lite i affärer, shoppade lite grann och bara hade en trevlig stund tillsammans. Vi kilade vidare från stan mot slussen och gick en mysig runda på söder. Förbi birkabåtarna och hela vägen runt och upp på höjden. Efter ett tag blev jag supertrött i benen så vi fick vila lite och titta på utsikten. Mys mys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -