Mumsig Middag



Mumsig middag, eller hur? :)


Receptet till huvudrätten hittar ni här. Det var superdupergott och serverades med en stor sallad och pasta! Kyckling passar liksom till varje dag i veckan! :)

Jag har varit så uttråkad idag, pluggat till och från, suttit i min säng och tittat på olika bloggar och bara dött typ. Blir nog en tidig kväll för mig framför tvn och tv4 fakta. Är grymt trött eftersom att jag varit så uttråkad idag, har inte ens tränat liksom? (vad hände där liksom....)

Imorn ska jag plugga igen till provet jag har på tisdag. Sjukt segt att bara sitta och läsa ett dokument och plugga in det! På eftermiddagen ska jag i alla fall dra in till stan för att träffa "L", mysa och fika på stan!

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen mumsig :D

2012-04-21 @ 22:35:32
URL: http://sandrawarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -