Middag på Östermalm

Igårkväll spenderades kvällen med Elin, Linnéa och "L" på en kinarestaurant på Östermalm. Vi hade tänkt oss Friday's eller Hard Rock men det var 30 minuters väntetid så det pallade vi inte. I småregnet traskade vi vidare upp mot Östermalms stengator. Även flera ställen var fullproppade där, men till slut hittade vi ändå en kinarestaurant som kunde ta emot oss :)

Det var sjukt svårt att bestämma sig vad man skulle ta när vi fick menyerna. Jag nobbade biff och anka direkt och kikade lite mer in på skaldjur eller kyckling. De andra tog lte blandat; biff & kyckling. Till slut blev det ändå buffé / sushibuffé till mig och så efterrätt såklart! :) Yummie...

På buffén fanns det sjukt mycket att välja på. Ris (såklart), biff, oxfilé, friterade räkor / kyckling, kyckling i jordnötssås, kyckling i kokossås, räkchips, sötsur sås, mmm och massor med mera. Det fanns flera olika sorters sushi och jag tog nog åt mig en sisådär 6 bitar, mums (jag älskar sushi)! Efterrätten var såklart vaniljglass med friterad banan och sirapssås. ♥

Efter middagen gick vi skilda vägar. Jag och "L" åkte vidare mot söder och de andra åkte åt andra hållet. När vi kom hem till lägenheten var jag grymt trött och typ höll på att somna i hans säng, vackert! ;) Vi tänkte kolla på en skräckfilm men... så blev det ju såklart inte, ah, ni hajjar... :D

Tyckte i alla fall att det var en superlyckad kväll med god middag och bra sällskap! Måste göras om när alla tjejorna är hemma :) ♥



Ja, ni ser ju... Sushi! ♥



Efterrätt med glass, friterad banan och massa god fruktsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -