Måndagen den 16 april



God morgon!

Påsklovet är slut och det är dags att ändra tillbaks dygnet igen. Nu blir det tidiga kvällar och tidiga morgonar istället. 35 skoldagar (mån-fre) kvar nu tills jag tar studenten. 3 prov på 3 veckor och sen är det råmycket nationella kvar i matte, engelska och svenska. Bara att tagga till, göra sitt bästa och njuta av livet så mycket som det går. Såklart kan man inte vara på topp jämt, inte ens jag... men man ska alltid försöka göra det bästa av situationen.

Den här veckan kommer att bli helt okej tror jag. Imorgon har vi prov i naturkunskap om evolution som jag har pluggat på lite smått på lovet och sen när det provet är avklarat har jag en vecka på mig att plugga till kulturhistoriaprovet. Blir nog lite hektiskt, men det kanske går ändå :) Dock 300-400 sidor som ska läsas in och repeteras på bara en vecka! På torsdag har vi vår studentskiva och man får lite tid att slappna av!

Hoppas att ni får en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Skönt att det inte är så jättelångt kvar i skolan ändå! :)

2012-04-16 @ 08:57:42
URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon! :)

Nu är svaren uppe i frågestunden.

2012-04-16 @ 09:02:38
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: Håkan

Du kan få byta med mig om du vill vi kör 300-400 sidor till varje seminarium och vi har mellan 1-2 seminarium i veckan sen kommer tentan om 3 veckor på runt 2000-3000 sidor :P

2012-04-16 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -