Jordgubbar till frukost

God morgon! Sovit gott? :)

Jag vaknade för några minuter sen för att jag frös så mycket, ändå hade jag på mig mjukisbyxor, tisha, tjocktröja, täcke och pälsfilt när jag sov? Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är det bara svinkallt i vårt hus? :)

Har redan förberett lite frukost faktiskt och till och med hunnit ta kort och allt. Dagens frukost blir fruktdip i samoayoghurt. Jordgubbar och vindruvor = mums! ♥





Nyttig och mumsig frukost! Älskar yoghurten "Samoa". Den har mycket fruktbitar i sig och smakar ganska sött, men känns ändå inte sliskig. Jordgubbar och vindruvor är perfekta att doppa i :) Mycket vitaminer i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -