Jobb 12-17

Har precis tagit en skön dusch och tagit bort sminket från igårkväll. Fy på mig som sov med det hela natten och stängde igen porerna! :( Idag ska jag jobba 12-17 och sen åker jag hem till "L". Vi ska laga mysig middag tillsammans och ha det mysigt och trevligt. Hoppas att solen håller sig uppe så man kan sitta på hans balkong och njuta av solen!

Det kommer att bli en underbar dag med sol och 15 grader plus! (Redan kl 9, kanske blir ännu varmare?). I-landsproblemet idag är att veta vad man ska ha på sig? Måste ju klä mig bra och packa smart för att slippa bära så mycket fram och tillbaka till och från jobbet. Plus att jag har 2 par skor hemma hos "L" också som jag måste släpa med mig hem imorn bitti.... :O



Lindshe iklädd vinröd jobbskjorta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -