I'm a princess



Idag är det dags för studentskiva på Pure nightclub, ett stenkast från Stureplan. Jag tror att det kommer bli awesome då jag får umgås med mina nära vänner (som jag träffar varje dag) och andra vänner som jag inte har träffat på väldigt länge. Temat på skivan är "the good old days" och jag kommer att vara utklädd till princessa! Ni vet så man typ klädde sig när man var 5 år och skulle iväg på princesskalas? :)

Tiaran hittade jag på Lekit och kjolen på H&M. Allt annat hade jag faktiskt hemma. Väskan köpte jag i en affär i stan när jag var typ 8-10 år. Kommer ihåg hur stolt jag var när jag gick ut ur affären med min första fina och egenköpta handväska... ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

2012-04-19 @ 09:26:56
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Vilken gullig outfit! :D

2012-04-19 @ 10:45:18
URL: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -