Höll på att svimma på gymmet - I go girl

Idag kände jag mig pigg och glad efter att jag hade pluggat klart och tänkte "det är alltid bäst att träna dagen innan ett prov - man får en kick och syreupptaget förbättras" Men riktigt så bra gick det inte på träningen idag...

Uppvärmning / kondition:


20 minuters jogging på bandet = 120 kcal
5 min roddmaskin / 1000 m
5 min crosstrainer

tot: 30 minuter kondition.

Efter det kände jag mig fortfarande bra, pimpla i mig lite vatten och torkade bort svettet i pannan. Tog på mig gymhandskarna och gick mot min vanliga standardövning för magen. (Hantel i ena handen och dra upp och ner med magmusklerna på sidan) Men bara efter 1-2 ggr så kände jag hur hela huvudet bara blev svart och att jag blev helt yr. Hela kroppen sattes som inuti en bubbla och jag tappade hörseln på båda öronen. Det har hänt mig flera gånger förrut, några gånger på jobbet också faktiskt och det är riktigt läskigt när det väl händer.

Det var bara att sätta sig ner i omklädningsrummet, varva ner och dricka 0.5 liter vatten. Nästa gång kanske jag ska äta *lite* mer innan jag tränar istället för bara skolans sallad till lunch? ;)

Så, efter det gick det inte att träna och det var bara att lägga svansen mellan benen, åka hem och känna att jag hade presterat jävligt dåligt och förstört ett helt träningspass. I Go Girl.



Kommer i alla fall i mina XXS jeans nu.... Det går framåt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -